środa, 21 sierpnia 2013

Wypieki

Hej. Dawno nie pisałam, co nie znaczy, że próżnowałam. Dużo piekłam, gotowałam, ale nie robiłam zdjęć wszystkiego. Pokażę to, co udało mi się upamiętnić zanim zostało zjedzone. Będzie to srucla drożdżowa z jagodami, sałatka owsiankowa oraz bułeczki drożdżowe z... serkiem wiejskim. Tak, dobrze przeczytaliście, takim ziarnistym w śmietance. To wszystko dlatego, że nie lubię kiedy jedzenie się marnuje i wszystko staram się wykorzystać ponownie. Ponieważ serkowi kończył się termin i w smaku był już lekko kwaskowy został mianowany na nadzienie bułeczek. Zapraszam na fotorelację:





Chcecie może przepis któregoś? Przesyłam pozdrowienia!

16 komentarzy:

  1. mnaiamm zjadłabym taką strucle , i jak bułeczki z nadzieniem ? nigdy o takich nie słyszałam i jestem ciekawa smaku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam wszystko co z jagodami ale nie mam natchnienia na pieczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko wygląda przepysznie, a szczególnie te bułeczki *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja prababcia robiła takie strucle, są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm, ale pyszności:) jeśli chodzi o tort w kształcie Zygzaka, to chodzi o odpowiednie wycięcie prostokątów/kwadratów z biszkopta ;p jak chcesz to mogę Ci wysłać zdjęcie przepisu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mm... i się zrobiłam głodna! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystko wygląda przepysznie :)
    może obserwujemy:)?

    OdpowiedzUsuń
  8. Smacznie to wszystko się prezentuje :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Pysznie wygląda to ciasto i bardzo ciekawy blog :) Dzięki za odwiedziny u mnie.Odpowiedziałam na post http://chleb-i-inne-przepisy.blogspot.com/2009/01/97-chleb-pszenno-zytni-liski.html?showComment=1378122419115#c941067061438437850

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniam, mniam, tu czas do spania za niedługo, a Ty takie smakowitości pokazujesz!!! Już jestem głodna i cukier mi spadł :) Pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się wspaniale! :)
    Wróć na bloga bo tak smutno..
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. babka z jagodami wygląda smacznie ;) Ah zjadło by się :)!
    ja jednak uważam, że przekazywanie wiary i dzielenie się ją jest bardzo stosowne :) Zresztą jest to jedno z zadań chrześcijanina ;)! Dziękuję za ten fragment Słowa ;)!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny post :) Taki przemyślany i dokładny ^^ Może obs za obs ? Jeśli tak zacznij i powiadom na blogu :) Anishia15.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko wygląda przepięknie ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. ale pyszności <3 ja niestety nie mam w obecnym mieszkaniu piekarnika;/

    OdpowiedzUsuń