poniedziałek, 3 czerwca 2013

Portret ołówkiem

     Przedstawiam wam pierwszy na tym blogu rysunek. Robiłam go przyglądając się zdjęciu tej dziewczyny. Wydaje mi się, że jest on trochę ,,niedopieszczony'' tzn. nieskończony, ale niech będzie. Następnym razem bardziej się postaram. Cóż jestem samoukiem, więc nie ma tu żadnych specjalnych technik. Nigdy nie chodziłam na żadne zajęcia z rysunku czy coś, więc wszelką krytykę przyjmę na klatę. :D Niech specjaliści się wypowiedzą, mile widziane wskazówki na przyszłość. :) Przepraszam za jakość, ale robiłam to zdjęcie aparatem w komórce przy sztucznym świetle, więc kolory się trochę zmieniły. ;)
Wyrażajcie swoje opinie. ;) Do napisania!

10 komentarzy:

  1. Bardzo ładne, ja tak nie umiem rysować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze podziwiałam osoby które umieją tak rysować, świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny rysunek , masz wielki talent ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No no, jestem pod wrażeniem. Nigdy nie potrafiłam zrobić "drugiego oka kiedy rysowałam twarz pod kątem

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny rysunek! Masz wielki talent ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozdanie kosmetyczne u mnie! Ziemia Egipska BIKOR do wygrania, ostatnie 4 dni!
    Zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/2013/05/mae-rozdanie-wielka-nagroda.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie wybitny! Sama lubię rysować dlatego podziwiam Twoją pracę :)
    Oby tak dalej :)

    A odnośnie tych kolczyków ze Stradivariusa w mojej wersji zaoszczędziłam ok. 18 zł :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że studiuję na I roku matematykę na UMCSie w Lublinie.
      Jeśli lubisz matmę to nie będą to takie tragiczne studia. Przede wszystkim cały semestr luz tylko jak sesja przychodzi to głupia teoria może Cię zbić z nóg.
      Ja na matmę zdecydowałam się w ostatniej chwili. Najpierw było: architektura, budownictwo, psychologia, teologia i wyszła matma :D

      Planujesz już coś może konkretniej czy dalej nie zdecydowana? :)

      Usuń
  8. Masz talent....Mam nadzieje,ze zobaczymy wiecej twoich prac !
    Powodzenia i serdecznosci sle !

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja spiecjalistą nie jestem więc mogę sie tylko zachwycać Twoją pracą :D

    OdpowiedzUsuń