poniedziałek, 3 czerwca 2013

Post powitalny: czemu Artamki?

     Witam na całkiem nowym blogu. Właściwie to mój pierwszy blog na blogspocie, ale ogólnie rzecz biorąc to nie jest moja pierwsza blogowa przygoda. Prowadziłam kilka na platformie Onetu, ale to było dość dawno i powracam po dobrych paru latach przerwy z nową pasją. ;)
     Na początku może się przedstawię i wyjaśnię skąd się wziął taki adres. Mam na imię Kamila, jednak kilka osób zwraca się do mnie Kamka, stąd się wzięła skrócona postać nicku: Amka. Choć słowo art (tłum. sztuka) w adresie bloga jest może nieco na wyrost, bo nie uważam, aby to co robię było czymś na miarę sztuki, jednak to jest moja pasja, którą rozwijam jako swego rodzaju hobby i na pewno wkładam nie mniej serca w to co robię, niż prawdziwy artysta. ;)
     Jakie dziedziny ,,sztuki'' możecie tu znaleźć? Na pewno będzie to rysunek, trochę obrazków farbami, figurki z modeliny no i gotowanie. W końcu mówi się że to także sztuka. :D Tak więc zaprezentuję swoje wypieki, w razie potrzeb także podam przepis. Z czasem może coś więcej, kto wie? :)
     Chcących wiedzieć więcej o mnie zapraszam już na powstającą nową zakładkę. Póki co żegnam się z Wami i zabieram się do pierwszego normalnego postu.

2 komentarze:

  1. witam Cię w Blogsferze:) wpisuję się do grona obserwatorów i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no to jak będzie gotowanie, to ja też się dołączę;))))

    OdpowiedzUsuń