niedziela, 16 czerwca 2013

Ołówkowe 20 złotych

Przedstawiam wam robione na szybko 20 złotych. :D Stworzone na potrzeby mojego młodszego brata, który chciał mieć pieniądze do zabawy. Męczył mnie i męczył, żebym mu zrobiła. :) W końcu uległam. :P Niestety nie wiadomo jak potoczyły się jego dalsze losy, pewnie tak jak się spodziewałam zginął marnie w ogromnych łapkach braciszka. Cóż przynajmniej sprawiłam mu radość, bo przez 10 minut biegał po całym domu krzycząc: ,,a ja mam 20-złotych, 20 złotych!''. :D



6 komentarzy:

  1. świetnie wyszedł te król :)
    pracuj dalej, trening czyni mistrza

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach, te dzieci :D Świetnie wyszedł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jest całkiem fajne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby zrobić w kolorze to jak prawdziwe ! :) Jesteś super siostrą skoro poświęciłaś dla niego czas :)

    OdpowiedzUsuń